Beheer VvE

Dezelfde taken met een persoonlijke inslag

Welke professionele VvE beheerder je ook neemt, het takenpakket ziet er vaak hetzelfde uit. Het verschil zit in de uitvoering. De een kiest een administratieve inslag, de ander een bouwkundige. Moors VvE beheer brengt beiden in balans en voegt de persoonlijke benadering en maatwerk toe. Het is immers jullie woonomgeving, daar wil je zelf bepalen hoe het wordt beheert.

Standaard takenpakket binnen contract

  1. Administratieve taken:
    • Incasseren van de inkomsten, het doen van de uitgaven, bijhouden boekhouding
    • Jaarafsluiting, jaarstukken, begrotingen, jaarbijdrage en begeleiden kascontrole
  2. Technische taken:
    • Verzoeken beheren & afhandeling coördineren
    • In het werk geven en coördineren van onderhoud
    • Contracten beheer
    • Opstarten activiteiten zoals in het MJOP aangegeven, verwerken bijstellingen
  3. Beheertaken:
    • Ledenadministratie, verstrekken van informatie aan bestuur, eigenaren of toekomstige eigenaren
    • Opbouw juiste reserve
    • Zorgdragen voor verzekeringen en schadeafhandeling
    • Correspondentie, archief beheer, en dagelijks beheer (inclusief ‘handhaving’)
    • Uitschrijven en bijwonen ALV, adviseren ten aanzien van te nemen besluiten
  4. Vergaderingen:
    • Bestuursvergaderingen
    • Algemene Leden Vergadering (ALV)